(Dio Općih uvjeta poslovanja)
Preduvjet za korištenje web mjesta je prihvaćanje ovih uvjeta korištenja, a za neke od usluga energetskarjesenja.hr web mjesta dodatan uvjet može biti uspješna registracija kupca. U okviru registracije kupcu će dodatno biti ponuđen prihvat ovih Općih uvjeta korištenja, čiji prihvat je preduvjet za korištenje tih usluga energetskarjesenja.hr web mjesta.
Energetska rješenja pozivaju kupca da pogleda sadržaj Politike privatnosti.
Energetskarjesenja.hr preporučuje kupcima da brinu o svojoj ulaznoj lozinki za korisnički račun energetskarjesenja.hr. Preporučujemo da prilikom odabira kombinacije znakova za lozinku svakako kombinirate velika i mala slova te brojeve te da svakako upotrijebite lozinku od barem šest znakova. Lozinku preporučujemo periodično promijeniti (barem jednom godišnje).
JEZIK
Jezik komunikacije na energetskarjesenja.hr je hrvatski jezik.
CIJENE
Cijene su izražene u eurima (EUR), sadrže poreze za RH, vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje.
Cijena usluge utvrđena je za svaku uslugu pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaku uslugu ili proizvod (onda kada je cijena unaprijed poznata) podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu.
Takve situacije su izvanredne i za njih se Energetska rješenja unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određenu uslugu, te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca.
Ukoliko nije drukčije eksplicitno navedeno, bilo koji eventualni popusti na dio narudžbe ili cijelu narudžbu se ne zbrajaju.
AKCIJSKA PRODAJA
Energetska rješenja će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode ili usluge na akcijsku prodaju.
Ti proizvodi i usluge biti će dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, točno specificirane skupine. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, ograničenje količina robe, usluga, visina popusta i sl.
Nakon proteka roka akcijske prodaje, Energetska rješenja neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
NARUDŽBA
Proces naručivanja na energetskarjesenja.hr opisan je u obliku pitanja i odgovora ovdje: Česta pitanja, te dodatno specifično za svaku uslugu na web stranici pojedine usluge.
Ako se dogodi veliki broj istovremenih narudžbi na energetskarjesenja.hr može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda i usluga ne bude istovjetna s realnim stanjem. Takva situacija je izvanredna i ne traje dugo. Uobičajeni rokovi isporuke za proizvode na stanju su do 5 dana, a za proizvode na skladištu partnera do 15 dana.
Energetska rješenja će poduzeti sve potrebne mjere i angažirati sve moguće resurse kako bi ispunio u primjerenom roku isporuku naručenog proizvoda ili usluge. U slučaju da ne možemo isporučiti naručeni proizvod ili uslugu, o tome će obavijestiti kupca i ponuditi mu mogućnost povrata uplaćenih sredstava ili kupnje proizvoda ili usluge s energetskarjesenja.hr koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu ili usluzi koju nije moguće isporučiti. Energetska rješenja otklanjaju odgovornost za posljedice opisane izvanredne situacije.
Vaša narudžba se smatra potvrđenom i valjanom tek kada je uplata za tu narudžbu sjela na naš bankovni račun.
UVJETI KOD PRUŽANJA USLUGE UGRADNJE
Kod ugradnje uređaja Energetska rješenja ne snosi odgovornost za pravo ugradnje uređaja na pojedinoj nekretnini veće je to odgovornost kupca ili njegovog predstavnika te u konačnici vlasnika nekretnine.
Za potrebe ugradnje uređaja, kupac ili njegov predstavnik je dužan osigurati minimalno 4m2 slobodnog podnog prostora kod pozicije za ugradnju te pristup širine 0,9 m. Ako se to ne osigura, instalater je dužan s posebnom pažnjom izvesti ugradnju ako procjeni da je to moguće, ali ne preuzima odgovornost za eventualno prljanje i oštećivanje namještaja, opreme i dijelova građevine.
Ako instalater na licu mjesta utvrdi da pozicija predviđena za ugradnju nije pogodna za ugradnju te se u dogovoru s kupcem ili njegovim predstavnikom ne utvrdi alternativno pogodno mjesto za ugradnju odnosno mjesto za koje kupac ili njegov predstavnik preuzima isključivu odgovornost za možebitne štetne posljedice, instalater može odustati od ugradnje uz naplatu troškova dolaska na lokaciju.
Ako kod ugradnje dođe do nastanka štete na namještaju, opremi ili dijelovima građevine, a što je posljedica loše građevinske strukture ili odabira pozicije za montažu instalater ne snosi troškove za nastalu štetu.
Instalater je dužan na poziciji za montažu provjeriti postojanje instalacija na mjestu predviđenom za montažu uz pomoć detektora za metal, a moguće i drugim detektorima te se konzultirati s kupcem ili njegovim predstavnikom o postojanju konstrukcijskih elemenata i instalacija na mjestu predviđenom za ugradnju. Nakon utvrđivanja mjesta pogodnog za ugradnju kojeg potvrdi kupac ili njegov predstavnik, izvoditelj ne preuzima odgovornost za moguću štetu nastalu zbog eventualnog oštećenja konstrukcije odnosno instalacija.
Ako kod ugradnje dođe do nastanka štete na namještaju, opremi ili dijelovima građevine, a što je posljedica kvara na alatima i opremi za montažu ili nepažljivog rukovanja od strane instalatera, instalater snosi troškove za nastalu štetu do visine vrijednosti radova koje izvodi.
kupac ili njegov predstavnik ne mogu snositi posljedice eventualne štete nastale na opremi i alatima instalatera.
POSEBNI SLUČAJEVI U KOMUNIKACIJI
Kada Energetska rješenja ili suradnici tvrtke pošalju upit kupcu radi dogovora odnosno dobivanja usmjerenja za pružanje naručene usluge te ako Energetska rješenja ne dobiju nikakav odgovor od kupca u roku od 30 kalendarskih dana (bilo kojim komunikacijskim kanalom) od datuma slanja upita (bilo kojim komunikacijskim kanalom), Energetska rješenja će:
- poslati e-mail kupcu s porukom podsjetnika i upozorenja o smatranju usluge napuštenom od strane kupca
- te ako krajnji korisnik ni nakon te poruke ne odgovori unutar dodatnih 60 kalendarskih dana, Energetska rješenja će uslugu zatvoriti kao napuštenom od strane krajnjeg korisnika, bez mogućnosti povrata niti dijela uplaćenog iznosa za tu uslugu.
TRAJANJE I RASKID UGOVORA (JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA OD STRANE KUPCA)
Ugovor koji kupac sklapa s Energetskim rješenjima za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane energetskarjesenja.hr te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja dio su Ugovora o kupoprodaji između energetskarjesenja.hr i kupca.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Iznimka od ovog ovlaštenja odnosi se na proizvode i usluge za koje čl. 79. i čl. 86. Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora . Uređaji, oprema i dodaci koji su ugrađeni, u skladu s čl. 86.st.3 se smatraju robom koja je jasno prilagođena potrošaču.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.
Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
Vaš zahtjev za zamjenu ispravnog proizvoda (npr. neodgovarajući adapter, neodgovarajuća boja proizvoda) koji ste kupili smatrat će se jednostranim raskidom, pa Vas molimo da u tom slučaju obavezno ispunite obrazac za povrat proizvoda koji možete zatražiti putem mail adrese info@energetskarjesenja.hr kako bismo znali da želite zamjenu proizvoda. Proizvode (povrat ili zamjena) potrebno je dostaviti na adresu Energetskih rješenja.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora. Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u slučaju softvera.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ako kupac želi može se obratiti Energetskim rješenjima putem ovdje navedene e-mail adrese radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane Energetskih rješenja.
Kupac je sukladno članku 77. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana. Slijedom toga, Energetska rješenja preporučuju svojim kupcima prilikom preuzimanja proizvoda a u vezi s jednostranim raskidom ugovora u zakonskom roku od 14 dana da uzima u obzir da:
- slike proizvoda prikazuju načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač. Slika ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga energetskarjesenja.hr preporučuju kupcu da detaljno pregleda karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na energetskarjesenja.hr prilikom izbora proizvoda te da iste provjeri na stranicama pojedinih proizvoda proizvođača odnosno distributera.
- ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati Energetskim rješenjima. AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM
- ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda (oštećena ambalaža: 5% umanjenje povrata; bez originalne ambalaže: 20% umanjenje povrata).
- pažljivo pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost ali nemojte proizvod koristiti ili njime rukovati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
Rukovanjem/korištenjem proizvoda smatra se, primjerice:
- za knjige – savijanje korica i/ili podcrtavanje teksta i/ili pisanje po knjizi,
- za obuću – hodanje na otvorenom, za odjeću – nošenje,
- za bicikle i romobile – vožnja na otvorenom,
- za torbe i ruksake – prenošenje stvari,
- alati – korištenje u njihovu svrhu,
- rasvjeta – montiranje ili uključivanje,
- uređaji – uključivanje
- bazeni – punjenje vodom.
Rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda te će Energetska rješenja umanjiti iznos povrata za 40%.
Energetska rješenja obavještavaju kupce da su uređaji za profesionalnu upotrebu posebno označeni. Uređaji koji nemaju takvu oznaku nisu predviđeni za profesionalno korištenje i nije ih preporučljivo koristiti u profesionalne svrhe jer takva vrsta kvara nije pokrivena jamstvom te u tom slučaju trošak popravka snosi kupac. Ako ovlašteni servis utvrdi da se radi o opisanoj vrsti kvara, Energetska rješenja neće moći preuzeti odgovornost niti trošak prouzrokovan postupanjem kupca protivno ovoj obavijesti.
Energetska rješenja preporučaju kupcima da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktira ovlašteni servis jer proizvođači u pravilu osporavaju prava iz jamstva za svaki proizvod koji je neovlašteno montiran/pušten u rad.
Energetska rješenja utvrđuju uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.
U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Energetska rješenja ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. Energetska rješenja odgovaraju za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.
Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača .
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2022_02_19_203.html
PISANI PRIGOVOR, ODGOVOR, OBAVIJESTI
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor na Energetska rješenja.
Energetska rješenja vam omogućuju podnošenje pisanog prigovora putem pošte ili putem e-maila info@energetskarjesenja.hr. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Energetska rješenja će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.
GARANCIJA I SERVIS
Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod, te u smislu čl. 46. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača Energetska rješenja smatraju da je kupac s time na jasan i razumljiv način unaprijed obavješten o tim podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje.